sword art online

חוות דעת
לא מזמן סיימתי לצפות בעונה הראשונה של "Sword Art Online", והחלטתי להקדיש את הכתבה הזו על מנת לדבר עליה קצת, מאחר והיא ספגה ביקורות חיוביות ושליליות כאחד. זהירות- הכתבה מכילה ספויילרים פוטנציאליים!

הסיפור שלנו מתחיל בשנת 2022, ביום בו המשחק "Sword Art Online" יוצא לחנויות. משחק זה הוא הראשון מסוגו, מאחר וזהו המשחק הראשון בו משחקים באמצעות קסדת מציאות מדומה. הסדרה מתחילה בעוד הגיבור הראשי שלה, נער שכינויו במשחק הוא "קיריטו", מתחבר אל המשחק. אך כשהשחקנים נכנסים אל העולם של סוורד ארט, יוצר המשחק אקיהיקו קאייבה מודיע הודעה מפתיעה: השחקנים אינם יכולים להתנתק מהמשחק, ואם מישהו ינסה לנתק אותם בכוח הקסדה אותה הם חובשים תהרוג אותם. הדרך היחידה לצאת מהמשחק היא לעבור את כל מאה הקומות של המשחק, ומי שימות במשחק ימות במציאות. קיריטו יוצא למסעו בתוך העולם של סוורד ארט על מנת לשרוד ולנצח במשחק.
בהמשך הסדרה, קיריטו מצליח לצאת מהמשחק יחד עם חבריו, חוץ מאחת. אסונה, הבחורה אותה הוא אוהב, לא חוזרת להכרה בבית החולים, אפילו כעבור חודשים מסיומו של המשחק. קיריטו נכנס למשחק חדש שנקרא "אלפהיים אונליין" בתקווה למצוא שם את אסונה, ולשחרר אותה לחופשי.
הציון שאני נותן לסדרה הוא 8.5 מתוך עשר. הסיפור מעניין וסוחף את קהל הצופים, אך לקראת סוף העונה הסדרה יורדת מעט ברמתה. לדעתי האנימה הזו שווה צפייה, ואני ממליץ עליה בחום.

כתב וערך:DrakneSenpai

אנא הציעו לנו על מה לעשות ביקורות במידה ואתם רוצים לבדוק מה דעתנו על סדרה מסוימת. פשוט שלחו אל הקבוצה שלנו הודעה, ואולי תזכו לראות את האנימה שלכם באחת הכתבות שלנו!

3 מחשבות על “sword art online

  1. פינגבק: חופש שמח!! | Animesrael

  2. לדעתי מה שהוריד מהאנימה זה שעד עכשיו ראינו את חבריו של קיריטו נלחמים איתו כשווים אבל כשהגענו לאלפהיים כולם נהפכו להיות יותר חסרי אונים ופשוט עוזרים לקיריטו אני מודה סך הכל האנימה היא האהובה עליי אבל הסוף שלה הוא מאוד מאוס בעולם האנימה ובעולם סדרות השונן בכללי ואם היו מביאים סוף שונה וטוב שנעשה בצורה איכותית כמו שאר האנימה היא הייתה נהפכת לאנימה האהובה על כולם

    אהבתי

כתיבת תגובה