Senyuu

ביקורת זו מבוססת על אנימת הפנטזיה/קומדיה Senyuu, ולא על המנגה (למרות שאני ממליץ גם עליה). בכתבה זו ייתכנו ספויילרים, כך שהקריאה על אחריותכם.

לפני 1,000 שנה נעל הגיבור האגדי קרייסון את ארכימדס הראשון, מלך השדים בבידוד מוחלט. מאז, המלך החדש של עולם השדים, ארכימדס השני, הפריד בין עולם השדים לעולם בני האדם. אלף שנה חלפו להן ברוגע, עד שעלתה לשלטון מלכת עולם השדים השלישית, ארכימדס השלישית (או בשמה המקוצר: רוקי). רוקי רצתה להכין פופקורן, ובטעות הכינה את הפופקורן בסיר זימון המפלצות, מה שגרם ליצירת חור גדול בין עולם השדים ועולם בני האדם.

דרך החור נכנסו כל המפלצות, וגם 12 השדים החודשיים והמסוכנים שרוצים לשחרר את ארכימדס הראשון. המלך (שרוצה לשחרר את ארכימדס הראשון ולנעול אותו מחדש כדי לזכות בתהילה) מחליט לאסוף את 75 הצאצאים של הגיבור ולשלוח אותם לתפוס את מלכת השדים.

אלבה היה נער ממוצא גרמני/יפני שחי עם אימו. יום אחד קראו לו להתייצב בארמון המלך, ולהפוך לגיבור. גיבור מספר 45. אליו הצטרף רוס, החייל המלכותי. אחרי רצף אירועים מצחיקים מתגלים כוחותיה של המלכה רוקי- היא יכולה לפתוח שערים במרחק של מקסימום 50 מטר ממנה, ומי שעובר דרך השער בלי ללבוש חליפה מיוחדת שובר את הצלעות שלו. הם מגלים את הסוד שמאחורי כל המפלצות, וכ/שהם מבינים שגם רוקי רוצה לנקות את העולם מהן היא מצטרפת אליהם. הם נפגשים עם פויפוי, גיבור מספר 14 והחייל המלכותי (והזקן) רודולף, עם אלאס והימה, הנסיכה הביישנית, ינואר, שד חביב ונחמד והחתול שלו מיקה. ביחד הם עוברים הרפתקאות משוגעות. לקח לי שעתיים לסיים Senyuu. השעתיים הכי טובות בחיי. האנימה הצליחה להצחיק אותי ולבדר אותי לכל אורך הדרך, ואני ממליץ לכל אוהבי הקומדיה לצפות בה.

כתב וערך: -DarkneSenpai-